понедељак, 10. децембар 2012.

KAKO NAPRAVITI NOVOGODIŠNJI SVEĆNJAK U TEGLI



Još jedan svećnjak koji samo deluje komplikvano, a u stvari je vrlo, vrlo jednostavan i izgleda mnogo "moćnije" od onog o kome smo već pisali. I ovo je jedna od onih stvari koja može da Vas "ponese" i da na njoj iskažete svu svoju kreativnost za koju niste ni znali da posedujete.  Šta nam treba? U osnovi : jedna tegla, mala sveća i neka manja šoljica ili čašica. Sve ostalo je ono što imate u kući, neki ostaci, viškovi, parčići i slično. Pa da počnemo !

Ovo sam ja koristila

Uvila sam grančicu u nešto "vatelina" i od toga napravila venčić koji sam pažljivo spustila na dno tegle. U sredinu sam "posadila" neku malu šoljicu za expreso.

Uvijanje

Venčić


Šoljica u sredini

A onda ređate i "trpate" u teglu šta Vam pada na pamet. Samo vodite računa da bude ispod visine šoljice. To je vrlo važno zbog Vaše sigurnosti, da se slučajno nešto ne zapali.

Crvene šišarke

Volim ove tri boje u ovo doba godine

Malo sjaja u obliku šljokica

Treba "sakriti" deo koji svima govori da smo koristili teglu. Zato malo maskiranja nije na odmet, a i lepše će da izgleda.

Bela čipkica zaostala od nečeg

Još malo grančica



Crvena mašnica

Gotova stvarčica


Moj ćošak
Malo dnevnog svetla da se bolje vidi !!!


 Mislim da se lagano bližim kraju...

2 коментара:

Hvala što ste ostavili komentar.