уторак, 18. јун 2013.

KAKO NAPRAVITI KUTIJE ZA BOMBONE OD PLASTIČNIH FLAŠA - KLOVN I JAGODA



Da se ne ponavljam, već sam pisala o tome šta sve može da se napravi od plastičnih flaša. Ko nije stigao da ga pogleda, a zanima ga, neka skokne OVDE !!! Prvo ćete naleteti na raznorazne figure koje služe samo za ukras i to uglavnom sa likom sove, svinje ili  pingvina. U principu one najviše služe  da bi obradovale decu. E, pa klovna nigde nisam videla, a deca ga vole i voleće ga još više ako mu glavu napunimo njihovim omiljenim bombonama !!! ;) Znači - DOLAZI CIRKUS !!! :))))


Trebaju nam dva dna od praznih, plastičnih flaša ( jedno isečeno duže, drugo kraće). Ofarbamo i temperama docrtamo nos, oči, usta, pege, kapu,...nakon sušenja prelakiramo, pa onda dodatno ukrasimo vunicom i šljokicama ( vole deca kada šljašti).



Nije baš za tili čas, ali nije ni dugo trebalo da crvenokosi klovn bude spreman za akciju !!!
Ili je pre ... klovnica ? :)))


Kad smo već kod toga šta deca vole, onda da nastavimo u istom pravcu, pa se bacamo na - JAGODE !!! Ovde sečemo sam vrh gornjeg dela flaše, pa da nam ne bi ostala rupa, malo je "zakrpimo" čvršćim, kartonom. Sistem je isti kao i kod predhodne kutije i iako deluje jednostavnija meni je bila teža za crtanje. Nešto mi nije išlo, ali...dobro !!!







Ako se neko pita šta ovo dvoje radi ovde, da mu objasnim: toliko su virili, gugutali, i špijunirali da nisam mogla da odolim...kada već vole škljocanje mog mobilnog telefona i znaju tako dobro da poziraju - neka ih ! Svako ima pravo na svojih 5 minuta slave :))))

20 коментара:

  1. Ti si stvarno neumorna, koliko ti dnevno spavaš kad stižeš sve? :-)
    Ja sam ili velika spavalica ili jako neorganizovana.
    Pa još kad to što napraviš uslikaš na pravi način pa kako da bilo ko ne bude oduševljen.
    Ja jesam, zaista.
    :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko dnevno spavam ? 8 sati ! :)))) I ja sam neorganizovana, ali.... sam zato supruga odlično organizovala :))))
      Moja deca su veliiiiika i "jure Sojke" po gradu i okolini,pa smo većinu vremena sami. A nedelja.....je MOJ dan kada me niko ne dira i kada mogu da se posvetim svojim hobijima. Tada i uradim većinu stvari i uslikam, a tokom nedelje se malo igram. Posao mi dozvoljava da piskaram između kupaca koji mi ulaze u radnju i...tako...:))) U principu - sve nekako ide usput !!!
      Hvala Bojanice :*

      Избриши
  2. Pa ovo je super! Ova tvoja jagoda! Prekrasna, praktična, ekološki reciklirana. Hvala ti za tu ideju :))

    ОдговориИзбриши
  3. jagoda je prekrasna! dosada sam viđala samo jabuke, jagoda mi se više sviđa! bravo :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još kada bih mogla nekako da smislim kako da napravim trešnju - to bi bio posao :)))
      Nikako da mi se upali lampica, ali...dumam :))))

      Избриши
  4. Boze ova zena je neumorna! Svaka ti cast kojom brzinom sve radis.Super je ideja za klince,ali da li moze da se napravi slonce ili kravica??? Razmisli pa mi javi.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман18. јун 2013. 16:42

    wow, ovo još nisam vidjela. klauna s a plastičnim flašama i jagode, stvarno imaš imspiracije, super ideje... svaka čast
    veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
  6. Ne znam šta da ti kažem osim da si stvarno puna ideja!!! I da ti kažem da me svaki put kada bacam flaše obavezno grize savest zbog tebe! Znači ili da ti šaljem flaše ili da prestaneš da kreiraš prelatke kutijice od njih!!! :)))
    Ljubila! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. eh da sad ni flase vise nisu "samo flase". Kod nas se za svaku flasu dobiju dve krune nazad ali su mi jagode sladje ...
      Moja djeca vracaju flase u trgovinu i novac ide njima ...jadna djeca od danas .
      Barbara ti si kriva

      Избриши
    2. :))))))) Ma bacaj, Vesna, znaš li koliko toga imam...zato sam i počela da se "igram" sa njima.

      E,Dragana to ovde nema ili bar ja ne znam za to, pa zato flaša ima svuda samo tamo gde treba - ne !!! Čak su nam odneli i kontejnere za odlaganje plastičnih flaša koji su večito bili - prepuni. Dobili smo samo jednom ( prošle godine) plastične kese za odlaganje stakla, papira i plastike, a kad su trebali da se pojave po to ( kada je rečeno i napisano) njih nije bilo ni od korova. Moja zelena kesa je stajala tako usamljena pored kontejnera( kako su rekli i napisali) 2-3 dana , a onda sam videla nekog besnog komšiju koju ju je ubacio u isti uz komentar:
      - Kojoj budali je bilo teško da ovo baci u kantu i kakva je uopšte ovo boja džakova za đubre?!
      :))) Da nije žalosno bilo bi smešno. Nema veze !!!
      Sjajno !!! Volim da snosim takvu "krivicu":)))))) Samo napred !!!
      A

      Избриши
  7. Jagodica je apsolutni hit! I klovn je sladak, ali ja ne volim klovnove. Uvek su me plašili. I dan danas mi imaju čudnu facu. Ali ideja, kao ideja je fantastična.

    Ja sam pravila tegle sa dečijim otivima i u njima poklanjala bombone. To baš volim, a ovo je, takođe, super.

    ОдговориИзбриши
  8. Flasa se pretvorila u jagodu divno ... svaka cas na inspiraciji .
    Golubani su mi extra slatki prave ti drustvo .Obozavam sve zivotinje.

    ОдговориИзбриши
  9. Ova jagodica mi je fantastična! Jako lijepo izgleda! Super ideja! :)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste ostavili komentar.