понедељак, 7. октобар 2013.

ŠTA OD STARIH MAJICI ?


Sredih i ja konačno svoj garderober, ali nisam ga uslikala. Šta vredi, kada će već sutra biti takav samo na slici, a uživo....ma, atomska bomba pravi manja razaranja od mene. Tu sam nepopravljiva. Nikad nisam svoje garderobere, plakare, ormare ili šta već, držala uredne i sređene. Svojevremeno je za taj posao bio zadužen moj mlađi brat, koji je to uredno "naplaćivao" sastavima iz srpskog ili radovima iz likovnog. Kasnije, kada sam otišla iz, nazovi, porodičnog doma, podvukla sam crtu i stavila veto na bilo kakvo komentarisanje mog džumbusa iza tih drvenih vrata. Mogu sve, samo to ne i ćao-zdravo, a ako nekome bode oči neka ga složi ili još bolje - neka ne otvara !!!


Međutim, neki drugi su vrlo pedantni po tom pitanju i teško se odvajaju od nekih komada garderobe, pa makar više nikad u njih ne ušli. Vole ljudi, imaju vremena, opušta ih ovaj vid rekreacije i to je meni sasvim OK !!! Nešto tako, vrlo drago, očuvano, ali više nenosivo, donese mi Sale. I on je nešto brljao po svojim stvarima. U prvi mah se uplaših da je zavladala neka epidemija, a onda skontam koji je datum. Sasvim je normalno da uz sezonsko spremanje zimnice, pametni ljudi i pravi domaćini raspremaju i svoje garderobere. To što ja nisam iz tog filma to je moj problem. Elem, da ne dužim, kaže meni Sale da bi od njegovih omiljenih, ali davno okraćalih majici hteo jastučnice za njegove ukrasne jastučiće. Nema problema ! Pet minuta posla ! Međutim, niko nije predpostavio da će na to da čeka skoro dve nedelje ili možda....tri. Šta reći osim : Ala vreme leti !


Odradih konačno taj poslić, Sale zadovoljan, ja zadovoljna, dobih i mali poklon i tako... Posle nešto razmišljam....zanimljiva ideja, odlična reciklaža, ... od ovoga, bre, može da se napravi još što šta. Pored njegove prve ideje, da se od njih napravi šal, ove stare majice mogu da posluže i za kape, dobar prekrivač, slike, draperije,....hmmmm...treba razmisliti o tome ;)

16 коментара:

  1. Slika ili se nje dogodilo! :))
    Povukla je Cekerusa nogu definitivno..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ne sređujem ga sad ponovo da bi ga uslikala, trika nema :))))
      Cekerusa nego ko...

      Избриши
  2. Odusevljena! Stavi to u bombonicu i kreni njih da prodajes. Jer su bas kao bombonica :)

    ОдговориИзбриши
  3. Evo i mene posle...hm,celog leta ali to ne znaci da te nisam pratila. i vise od toga (ali to cu ti reci jednom prilikom) :) Meni su ovi jastuci vrh!! A to za spremanje pa msm stvarnooo uozbilji se malo sve mora da bude cakum pakum kao u bombonici. :))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A kad ćeš mi to reći ?! Nemoj sad da me lagano kuvaš na pari.....već sam dovoljno smežurana, veruj mi :))))
      Hvala na komplimentu za ove jastučiće, a što se tiče spremanja.... E pa, Jagodice,....niko nije savršen :)))))))))

      Избриши
  4. Odlična ideja! Dobro je to Sale izmislio, dočiće prav i kod nas. A garderob mi je.... :(... kako če biti uređen, kad je pun prekratkih majica i što zna svega, a mjesta uvijek premalo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Doći će dobro svuda sa istim ili sličnim "problemom", jer što volimo da u njih da guramo šta god stignemo . Prosto da ne poveruješ šta je sve stalo, a onda šta sve ima :))))

      Избриши
  5. Barbara,ovo ti je ideja i po!!! Primenuću je kod mene čim naučim da rukujem šivaćom mašinom.Majica starih kolko voliš kod nas...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E,....pa ovo ti je odlična vežba za prve ili rane radove. Nema šta da zezneš, samo teraš pravo...:))))

      Избриши
  6. Odlična ideja! :) A što se tiče ormara imam i ja taj problem, al se više ne zamaram njime! Ionako se bolje snalazim u kaosu nego u pospremljenom prostoru! :(

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste ostavili komentar.