понедељак, 27. мај 2013.

SUNCOKRET ( Kako napraviti saksije od plastičnih flaša)



Najsrećniji cvet na svetu koji ima i svoju simboliku i svoju legendu.
Simboliše snagu, posvećenost, ponos, zajedništvo,divljenje, obožavanje,...
Legenda kaže da je suncokret nastao kada je morska nimfa pobegla u pustinju jer je bog Apolon započeo vezu sa njenom sestrom. Bez hrane i vode celog dana je posmatrala Sunce, a posle svoje smrti postala ovaj divan cvet. U Kini suncokret predstavlja biljku besmrtnosti.

Suncokret nije moje omiljeno sveće, ali ga volim i često koristim njegov motiv kada nešto "brčkam" Tako je bilo i ovaj put.


Krenula sam sa presađivanjem začinskog bilja na mojoj terasi i setim se da sam negde čula, ili mi je neko rekao, da bosiljak stavim u neke manje saksije. Kada dođe hladnije vreme, on ne može da opstane na niskim temperaturama, ali može da se prenese u stan i da tu dugo, dugo bude svež. Tako je lakše, nego cimati celu žardinjeru. Uostalom, nemam mesta ni za sebe u kuhinji 2 sa 2, a kamoli za još nešto od pola metra. I ? ....e, pa nemam male saksije !!! Ali imam plastične flaše !!! Eto ideje !!!



Neko je odavno izmislio rupu na saksiji, ali i tacnu za ispod, a ja imam problem. Ustvari....nemam ga !!! Ako okrenem gornji deo u donji, sav višak vode odlazi u "sigurno spremište", odakle nema gde, pa mi neće još dotano "zasvinjiti" tek okrečenu terasu. E, sad da još da izvadim moju "Sport Bili" torbu, iskopam šta mi treba i krenem u akciju.


A našla - svašta. I neki zeleni plastični konopac, ko zna od čega, ostatke bele farbe, laka, neka još salveta sa motivom suncokreta, lepak,....biće dosta !!! I bilo je ! Ostao i višak! A kako je ispalo ?! Pa moglo je i bolje, jer uvek može bolje, ali mislim da će to biti zadovoljavajuće kada se presađeni bosiljak razlista .





15 коментара:

  1. Ne verujem da je moglo bolje..fantastično rešenje.Suncokret sa svojom simbolikom je pravi izbor.Baš ti je lepo tu..;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga !
      Aha,...sve mi lepše i lepše....što mi nisi bliže pa da k'o žene popijemo jednu kafu !!!;))))

      Избриши
  2. Ja volim suncokret, i pisala sam jednom o njemu, kao i o legendi koju spominješ. Htela sam i blog da nazovem tako, ali me je Jasminka preduhitrila.

    Po meni, suncokret je jako lepo cvet, simbol života, ali života ispunjenog svetlošću i lepotom.

    Sviđa mi se tvoja ideja o seriji postova inspirisanim određenom temom, kao što mi se sviđa i ovo što si napravila. Volim reciklažu, originalna rešenja i volim, naravno, kreativne ljude koji umeju da stvore nešto i da me inspirišu. A ako , pritom, pogode koji cvet volim, e, to je ono pravo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha !!! Našla sam te iz prve !!! :)))))
      Hvala ti Iskrice na komplimentima, prija....

      Избриши
  3. a ja se baš danas spremala presaditi malene suncokrete iz maminog vrta u moj :) ali pada kiša...
    volim suncokrete, podsjećaju me na ljeto i toplinu/vrućinu.
    tvoj rad je više nego uspješan, bravo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ana !!! Šta ti je intuicija ? Ko da sam znala, prvo Iskrica, pa sad i ti ... Staće kiša... :*

      Избриши
  4. Super je ispalo, doista ne bi moglo bolje! Kako ti uspijeva, da salvete nalepiš na plastiku tako gladko? Ja puno volim suncokrete - sončnice, i ovo tvoje riješenje mi se tako sviđa, da ču ga sigurno kopirati. Hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oooo hvala, hvala ! :)))
      Kako mi uspelo? Nemam pojima !!! Stalno imam problem da mi se salvete "gužvaju" i deluju jako neuredno. Ovaj put...ne znam...valjda su htele da budu tu gde sam ih stavila.
      Ma, samo ti "kopiraj" i treba :)))

      Избриши
  5. Sončnica, moj najljubši cvet! Prav lepo si jo uporabila. Čudovito!!!
    Lp Danica

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Danice !!! :)
      Zbog tebe, Iskrice, Ane i svih onih koji vole ovaj cvet, odlučila sam da sutra izbacim jedan post preko reda. Mislim da će Vam svima biti praznik za oči i dušu, a možda Vam donese još nešto ;)
      Ljubim Vas sve punooooo.... :*

      Избриши
  6. Анониман12. јун 2013. 13:02

    Jao diiivno je! Prosto sam se zaljubila!

    ОдговориИзбриши
  7. E ovo ti je genijalna ideja, svaka čast! Mogla bi i ja moj bosiljak tako da presadim za zimu, jedino što nemam gde da ga okačim, moraće na prozorskoj dasci da završi ;)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste ostavili komentar.