понедељак, 13. јануар 2014.

REMONT U SKA FAZONU


Život ide dalje ! Soba je posle više od mesec i po dana konačno dobila svog novog vlasnika. Ali je prvo usledio....remont...i to u SKA fazonu !!! To je moralo da se uradi isključivo ovog vikenda, pa makar sekire padale. Da ne bude zabune, niko me na to nije prisiljavao, nego...obaveze koje slede u narednom periodu i uskoro najavljeno hladno vreme sa snegom, nisu nam dali da se mnogo čeka. Dala sam mu dovoljno vremena da razmisli šta će i kako će, a pošto se to oteglo do 5 minuta do 12, morala sam da "poguram stvari", pa sam mu sasvim razumljivo, stavila na "zid" sledeću sličicu :


Upalilo je ! Malo se igralo u "bojanici" pa sam u roku od desetak minuta  dobila adekvatan odgovor u vidu....sledeće sličice sa nekim malo pobližim objašnjenjima :


Znači SKA !!! Dobro....može ! Ako niste baš upućeni šta znače ta tri slova, 'ajde da Vam štreberka, malo pojasni, mada u suštini nije ništa spektakularno. U pitanju je vrsta muzike koju moj sin sluša, a bila bi neka brža varijanta rege ritma i muzike. Potekla je sa Jamajke, kao i rege uostalom, postala je popularna na Zapadu, a na naše prostore je provirila 80-tih sa hitovima "Skakavac je zaš'o u rukavac" (Laboratorija zvuka), "Svi marš na ples" (Bjelo Dugme), "Fa fa la si mi.." (Azra), "Maljčiki" (Idoli)...


Subota je bila radna u celosti, pa se malo radilo na poslu, a onda mnogo više kući, ali....se mora priznati da je drugi deo dana bio mnogo zabavniji. Imali smo i pomoćnika koji je u svakom pogledu prava osoba kada radite nešto ovako. Unese dosta pozitivne energije, specijalista je za smirivanje tenzija i odlično zna šta treba da uradi bez mnogo objašnjavanja. Završili smo negde oko ponoći, a ja sam nastavila odmah  ujutru. Gde da spavam u ovakvom momentu, kada jedva dočekam neko od ovih ludila. Još kada su u pitanju jake i žive boje...ma...kakvo crno spavanje ! Međutim, ni mlađani gospodin nije dugo spavao, pa je nastavio sa doradama.


Još se malo farbalo, pralo, ribala, slagalo, preslagalo,....i na kraju opet pade mrak. To je jedan od razloga zašto su nam slike pomalo mutne, ali....dobro ! Nije još kraj i ima tu još svašta nešto da se radi, pa ćemo do kraja popraviti i izgled  fotki.


Za sada je soba osposobljena da u njoj može da se sasvim normalno funkcioniše. Sve ostalo će doći polako na svoje mesto, pa može i taj sneg da pada...sada je sve mnogo lakše ☺



26 коментара:

  1. Ludilo do besvesti! Baš je super, meni se sviđa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si mi nekako najjači kritičar, pa kada mi ostaviš ovakakav komentar ja procvetam, ali .....kao naše avlijsko cveće. Ono holandsko mi baš....i nije nešto ☺

      Избриши
  2. Jao majko, ala ste se zapetljali... Mogu misliti kako je bilo oslikati, obojiti sve ovo a da ovako dobro izgleda! Svaka čast! Ludiloooooooooo!! :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zapetljali, upetljali, ali se uspešno otpetljali :)))))))
      Hvala, draga . Ljuuuuuuubim ♥

      Избриши
  3. Uh,što nisam negde bliže..znaš koliko volim da se muvam u ovakvim akcijama...Prava muška tema na zidu,vrlo pedantno i lepo osmišljeno..hmm..naravno mama je bila vođa akcije kao i uvek;))...i hvala što mi razjasni ono SKA...meni je rege asocijacija samo za Edi Granta..80-tih sam to slušala..:***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh, da si mi malo bliže verovatno bi promenle posao i krenule u molersko-umetničke vode. Pošto očigledno obe volimo više četku no krpu. Neki bi zbog toga počupali repove, ali bi bar nas dve bile srećne :))))
      Hvala, draga, a to za SKA....nisam ni ja znala...zato i rekoh štreberka - ne "možem" da budem neobaveštena pa to ti je. Ozna mi, bre, nije ravna :)))))

      Избриши
  4. vrlo vrlo vrlo odlično :) koja dobra ideja! i kako ste to dobro ofarbali, profićki! vidim da ste i stoliće farbali, izvrsno
    pohvala za sve, pogotovo za menadžericu/izvođačicu radova/umjetničku direktoricu/čistačicu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Anči :*
      Pa,... nisam baš sve ja. Znaš...ja stvarno ne dam četku, ali krpu vrlo rado :))) Tako da sam ovaj put bila samo izvođač radova sa statusom savetodavca :)))))

      Избриши
    2. ma, i ja rado dajem krpe, ali ih nitko ne prima, bojim se.

      Избриши
  5. Uauu,izgleda super.Dobra ideja,koja mi se svidja:)
    Pozdrav iz Slovenije
    Urška

    ОдговориИзбриши
  6. jao otkad nisam čula za ska :)
    lijepo ste vi to sredili, svaka čast.

    lijepo je i kad su djeca velika pa da i oni doprinesu uređenju svojim radom.

    ОдговориИзбриши
  7. UUU odlicno je!!! Imam i ja jedno musko u pubertetskoj fazi, sad je u sacuvaj Boze kom fazonu, pa smo sve poskidali sa zidova i red je da osvezimo sobu, da se ja pitam, bilo bi ska ;) ovako... Kakav sneg, ovde 15c, sunca koliko hoces! pozdrav iz Nisa, Raki

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ista priča i ovde nešto severnije, tako da meteorolozima više ne verujem ni kad prognoziraju za par sati unapred :))))))
      Hvala Raki na komplimentima i veeeeeeliki pozdrav za Niš :)

      P.S. Htedoh da te utešim kako i taj pubertet prođe, pa se onda setih.....teško ....to muški svet drži ceo život :)))))

      Избриши
  8. Vi ste se bas zabavili :D da mi je jedna takva soba :)
    Marija (Afrodita Creations)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste ostavili komentar.