недеља, 13. октобар 2013.

POLOMLJENA GITARA I SAT VIŠKA


Negde početkom leta, Miloš je uspeo da polomi svoju prvu gitaru na kojoj je savladao prve akorde i "skinuo" prve "stvari". Kako je uspeo ?! Ne znam ! Spavala sam kao top, kada se cela ta halabuka desila u po noći. Samo znam da mi je ujutro, sav smoren, saopštio da ju je nekako dokačio u snu i da se polomio vrat gitare. Popravka - nije moguća !!!
- Pa dobro, imaš onu novu !
- Da, ali mi je ova lakša za vežbanje.
- Aman dete, navići ćeš se već, a ovu daj meni.
- Šta će ti ?
- Smisliću već !!!


I tako...prođe leto, i ja smišljala, smišljala,...i naravno da ništa nisam pametno smislila. Imala sam hiljadu i jednu ideju, ali mi ni jedna nije "legla". Mada, da budem iskrena, nešto mi se nije dalo. A onda me mali Sale, kad smo se ono spremali da napravimo jastučnice za njegove ukrasne jastuke, upita:
- Je li, Barbara, jesi li smislila šta ćeš sa onom Miloševom gitarom?!
- Pravo da ti kažem,....nešto sam razmišljala da od nje napravim zidni sat, ali mi treba mehanizam.
- Imam ja neke satove, koji mi ne trebaju, pa ću da ti donesem jedan. Ako nešto zezneš, nije problem, imam ih još.
- Odlično !!!


Predstava može da počne! Pa, da krenemo redom. Vrat sam joj zalepila još letos, uz pomoć "drvofiksa",  ostalo mi je još samo farbanje i dorada. Odlučih se za belu boju, pa sam i gitaru i sat obojila u istu - mat belu. Kroz one rupice, što prolaze žice, provučem spajalice i dobijem zakačaljke za ključeve. To mi je Cale naknadno "otvorila oči".


I dobro je ispala !!! Milošu je baš cool, a to mi je nekako i najvažnije. Iako je odavno ne spominje, vidim da mu je drago što je opet tu i ima neku funkciju. Vežemo se mi tako za neke stvari....

32 коментара:

  1. Ovo si odlično smislila i izvela! Bila je i kod mene jedna gitara sa slomljenim vratom, ako je još u životu, ukrašću ti ideju (bar djelimično).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Fikreta !
      Nadam se da ćeš je uskoro pronaći i "baciti" se na nju, jer ideja sa starim instrumentima je tako malo, a iskreno nisu mi baš za stajanje po nekim budžacima, niti za bacanje ;)

      Избриши
  2. Hej dobro je ispalo! Nisi ipak vadila mehanizam, super je ovako.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam samo iz jednog razloga : ne znam kako bih menjala bateriju :D
      Ona prva ideja bi podrazumevala da je rastavljam na dva dela. Pa sad...onda bih dobila možda mogućnost da od zadnjeg dela napravum poličice, a od prednjeg sat, ali...bilo mi žao da mu je naskroz "iskasapim" :D

      Избриши
  3. PRE DOB RO,PRE DOB RO..!!! Oduševljenje.Sinu moram da je pokažem danas.
    Izgleda da oštećene gitare nisu retkost po našim domovima...Moraću da iščeprkam jednu staru,tj. prvu i poslednju gitaricu svog muža, pa da pustim mašti na volju;))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Očigledno da nije :)))) Ili ih mnogo habaju ili su smotani :))))
      Puštaj, draga, mašti na volju i daj da vidimo šta će da se izrodi !!!

      Избриши
  4. jaooooo, genijalno je ispalo!!!

    čini mi se da nije ona velika gitara, već nešto manja je l' de?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga !!!
      Ne, nije ona velika. Ova je nešto malo manja, baš početnička i bila mu je zgodna za vežbanje. Ali...koliko vidim, brzo se navikao na onu veću. Još samo da se moje uši naviknu na nju i sve će biti OK :))))

      Избриши
  5. Barrrbarrraaaaa. Pa ovo je fenomenalno. Kao kupljeno, toliko si ga precizno i profi odradila... Dodje mi da odem na pijacu i kupim neku polovnu gitaru, pa barem ovakvo nesto da napravim, ako je vec ne sviram :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaaaaaoooo Aleksandra, sad baš rastem kao kvasac !!! Hvala ti, mila moja, punooo ♥
      Sačekaj sa kupovinom još malo, da vidimo šta će Fikreta i Sandra da smisle. Ja ne mogu da dočekam!!!
      A drugo...mora neko u tvojoj blizini da ima izrabljenu i neupotrebljivu...što bi kupovala, ako ne moraš ;)

      Избриши
    2. Odlično Barbara! Uspomene žive i dalje, predivno!

      Избриши
    3. Hvala, draga ! Da...uspomene žive i dalje. Lepo si to rekla ♥

      Избриши
  6. Ovo je genijalno!..tako fantastično si ovu gitaru vratila u život,baš je divan detalj sada!

    ОдговориИзбриши
  7. Genijalno, fenomenalno, fantastično!!! Nemam šta drugo da kažem ( ostala sam bez teksta!!!)! ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa nećeš, vala, samo ti mene ostavljati bez teksta :))))))
      Hvala ti, puuuuuuunoooo, oko moje plavo. ♥ ♥ ♥

      Избриши
  8. Prelepa je, tako elegantna. Sviđa mi se što si primenila pravilo manje je više :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Neno, mada.....jedva sam se suzdržala :) Inače, generalno imam problem sa tim da mi večito nešto fali, pa dodajem, oduzimam i opet dodajem.....ali ovaj put sam bila isključiva :)

      Избриши
  9. imam i ja gitaru od muža, ali nije slomljena...hmmm...a imam i rezervni sat...hm....a nije on kući.... hmmm... uuupsss... pala gitara - sama od sebe- nekako se baš čudno razbila hahaha
    di mi je boja????

    ОдговориИзбриши
  10. Vezujkemo se svi, ali prednost kreativaca je u tome što uvek mogu da ožive neku stvar i od nje naprave nešto novo i upotrebljivo.

    ОдговориИзбриши
  11. odlična ideja...i ja omam jednu prastaru gitaru za koju sam jako vezana a nažalost vise se ne može svi rat...bar ne dobro :-) hvala na sudjelovanju na linka partiju

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste ostavili komentar.