среда, 26. фебруар 2014.

PITALA ME SAŠKA


Iako je ovaj post "ugledao" svetlost dana pre više od godinu dana, i dalje je vrlo aktuelan. Baš juče, na njemu Saška ostavi sledeći komentar :


Rekoh uskoro ? Pa,.... skorije nije moglo, a nije moglo ni bolje, jer sam ga pravila od onog što mi se našlo pod ruku: hamer, malo samolepljivog tapeta i neka zalutala saten mašnica u plavoj boji . Kutija "srce" se ipak pravi od jačeg kartona, ali princip je isti sve ostalo su nijanse. Pa da krenemo redom Saška ...


Izrežeš dva kartona u obliku srca i tri trake širine 3 cm ( što duže to bolje, jer je u ovom slučaju teško odrediti njihovu tačnu dimenziju). Na dve trake obeležiš liniju u širini od jednog cm i seckaš trougliće do linije. Što je razmak između tih isečaka manji to je srce pravilnijeg oblika. 


Onda to sve saviješ na unutra tačno do one "magične" linije. Uvećala sam ti "malkice" sliku da bolje vidiš. Moje objašnjavanje rečima je često konfuzno. Zato mlataram rukama kada pričam ;))))



E, onda lepiš tu trakicu na srce. Kada se dobro osuši, zalepiš dno i pređeš na drugo. Samo na jednom srcu, sa unutrašnje strane, lepiš onu neobrađenu traku, koja ti je ostala. Ona je jako bitna, jer bez nje kutija ne može da se zatvori. 



Nakon toga lepiš trake od samolepljivog tapeta u širini od 2 cm na svaki deo kutije. Time dobijaš na čvrstini i stabilnosti kutije, a i pokrivaš sitne nedostatke koji su nastali prilikom spajanjem delova. Ostaje ti samo da dodatno ukrasiš kutiju i staviš nešto lepo u nju. 


Pa, draga Saška, nadam se da sam bila brza, ekspeditivna i da si zadovoljna odgovorom. Ovako ga ja pravim, ali sigurno je da postoji još načina. Mislim da će ti neke moje kreativne blogo drugarice vrlo rado pomoći u tome. Ovo je samo jedan od razloga zašto je dobro pratiti blogove. Naučiš svašta !!!

22 коментара:

  1. Odlično!!! Hvala tebi a hvala i Saški što je pitala,jer ja sam mislila da se nikad ne upustim u pravljenje kutije u obliku srca..već bih čekala da mi neko pokloni Milka srcastu bombonjeru...(krele!!) :DDDDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahahaa....zagrcnu se, ženo :))))
      Dobro, bre, Sandra zar ja treba da imam više vere u tebe nego ti sama u sebe ? Pa neće te ništa ubiti. Probaš, sestro, pa ako valja - valja, ako ne.... ispraviš u sledećem pokušaju.:)))))))
      Inače, ta kutija od Milka bombonjere je fantastičan kalup kada ovo lepiš. Sve bude savršeno precizno !!! Moja je negde misteriozno nestala, ali ....ide 8.mart....a moj muž me uvek pita šta bih htela ;)))))

      Избриши
  2. ma super, hvala puno za tutić za srce, ja ga znam i sama napravit ali eto nisam, uvijek mi fali dekoracija a tos a tapetama baš super ideja..hvala puno..
    lp Klaudija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu Klaudiya:)
      Tapete su zahvalna stvar za mnogo što šta. Recimo....često su ukrasne samolepljive trake vrlo skupe, a ako precizno isečeš samolepljivi tapet na trakice - višestruko se isplati ;)

      Избриши
  3. Jao, super je srculence! Jednom kada budem imala dovoljno strpljenja da sve lijepo i na mjeru režem, sigurno ću probati napraviti jedno! Ma možda i prije, samo da uhvatim vremena! Odličan tutorial! :)

    ОдговориИзбриши
  4. volim <3
    probati ću napraviti ovakvo srce jednom, možda uskoro :) možda vrlo, vrlo uskoro, ali ne smijem ništa obećati :D

    ОдговориИзбриши
  5. Divna srcasta kutija! Baš si ovo lijepo objasnila, biće srca ovih dana u izradi:)

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala za savršen tutorijal!
    Kutija je prelepa!

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala ti za ta tutorial... Naredila si čudovito srce!
    Lp Danica

    ОдговориИзбриши
  8. E, hvala i tebi i Saški. Ovih dana ne znam gde mi je glava, a sad i ova kutijica kojom ču morati da se pozabavim.

    ОдговориИзбриши
  9. Одговори
    1. Hvala ti Bojana puno, ali ruku na srce....daleko je od savršenstva, jer ona ne može da se pravi od običnog hamera. Nema dovoljnu čvrstinu. Mada je princip isti ;)

      Избриши

Hvala što ste ostavili komentar.