понедељак, 25. март 2013.

ČIPKA KAO INSPIRACIJA - KAKO NAPRAVITI SVAŠTA NEŠTO IZ INATA

U nekom većem supermarketu, da sada ne pominjem kojem jer se reklama od danas plaća,  prolazim pored rafa sa onim drangulijama za kolače, torte i ostale zezalice. Bacim pogled na papirne podmetače za torte ( ne znam kako drugačije da ih nazovem) i glasno prokomentarišem :
-  Za šta bi ovo moglo da se iskoristi ?
- Pa Bože, svašta. Kako za šta ? Za torte ! - izbeči se na mene, ničim izazvana,  neka persona koja očigledno tu radi .
- I ni za šta više?
- A za šta bi Vi ?
-  Pa, .... videću !!! U svakom slučaju bićete obavešteni !!! - strpam onaj paket u korpu i pravac kasa. Ne znam da li je moj inat ili mi se nije sviđao ton dotične, ali odlučih da iskoristim ovih 6 komada po ceni od 78 dinara do kraja. Ona će meni za šta bi ja. Sad će da vidi !!!

 PRVO - TORTA I MAFINI



I to samo kao uvod zbog one inspiracije ili ti posta od petka. Mada od ovog podmetača baš lepo mogu da se naprave svečana "odelca" za muffine.








DRUGO - SVEĆNJACI


I to ne jedan nego tri !!!  A moglo je i četiri, ali su mi ostale samo ove tri čaše od celog kompleta.

Podmetač i rasparene čaše


Od jednog podmetača - četiri dela, ali jedan višak.

Zalepljeno na čaše.


Upaljene sveće i romantika na nivou !!!




TREĆE - POKLON KUTIJA



Opet od jednog mogu dve, ali nema potrebe da ih pravim obe. Može to i sa jednom da se demonstrira.

Jedna najobičnija kutija bez poklopca.


Zalepljeni delovi podmetača, ukrojeni, probušeni i zavezani.

Mala romantična kutija bila bi lepša sa belom mašnom, ali....može i ovako !!!

ČETVRTO - POKLON ČESTITKA


Nekako mi uz jedno išlo i drugo... valjda prirodan sled stvari.


PETO - DOBRA DEKORACIJA STOLA


Kada već ide stihijski neka ide do kraja. Kolači, sveće, cveće, čestitka, poklon...pa neka onda bude i romantična večera u stilu. Tako dođoh i do vrlo dobre, jednostavne i romantične dekoracije za sto.


E, ovde stajem...ide Uskrs trebaće mi ovi podmetači, Ostala mi još dva !!!  Pa ću tada da nastavim priču. Za sada i ovo je dovoljno. Pet ideja od jedne stvari ? I nije tako loše gospođo prodavac ;)

12 коментара:

  1. Prekrasno! Sve lepse od lepseg! :)
    P.S. Cula sam da su mafini bili odlicni! ;) ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Aauuu...ma šta kažeš...neljubazno-nadobudna prodavačica?!? Ne mogu da verujem ;)
    ...a ovo je sve savršeno!!Od "običnih" podmetača!! I sama sam ih koristila za sve samo ne za torte:)) ali ove ideje su predobre.Naročito svećnjaci<3,a i svečana dekoracija stola je fantastična.Možda su mi ipak mafini simpatičniji od svega;))
    Ja imam takođe još dva podmetača od kojih već dugo planiram neke saksijice za cveće,al' me mrrziii...I evo podstakla si me ovim postom..Hvala!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da...šta je tu novo?! Ništa, ali pošto je moj osnovni posao upravo taj ( ako neko još nije skontao ja sam vlasnica butika u kome uredno radim jednu smenu kao prodavac), mene to "malo" više iznervira nego ostale. Valjda zato što mi "prlja" zvanje.
      I meni se najviše sviđaju svećnjaci. Baš su mi ono...legli :)
      Saksije ? E,...i ja imam nameru nešto da uradim sa mojim, a i terasa mi uskoro stiže na "dnevni red", a u deficitu sam sa idejama... zato, jedva čekam da vidim šta si to smislila !!! :)

      Избриши
  3. Wau...prečudovito, eno lepše od drugega. Kako dobri pa so bili kolački, niti pomisliti ne smem:)Fantastično.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Danice puno i za komplimente i za komentar.
      Kolači? Ha...to bi i ja volela da znam. Nisam uspela ni da ih probam...dok sam ja fotografisala oni su kao magijom....NESTALI :))))

      Избриши
  4. Ma svaka ti čast:)))) Nikada mi ne bi palo na pamet toliko ideja od ovih papirnatih dekoracija! Bitno je valjda naći pravu motivaciju ..Ona će tebi : " Šta bi Vi?!"...Eto joj sad!!!! A i nama si svašta lijepoga i konstruktivnog pokazala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :))))) Izgleda da mene s'vremena na vreme treba malo "žacnuti". Inače, palim na gurku :))))

      Избриши
  5. Sjajno! To se zove kreativnost. :))) Nadam se da ste se vratili u onaj supermarket i objasnili. :-D

    ОдговориИзбриши
  6. Barbara,bas si me lepo oraspolozila sa ivim idejama.Lezim od upale pluca i citam ,gledam,razmisljam.Nekako mi se cini da Vas sve tako lepo poznajem.Znas ,rekla sam Sandri,ajmo u Beograd,da se nadjemo kod _Bombonice :))Bio bi red i da se licno upoznamo.Sta ti mislis o tome?:)))Toliko ste mi sve drage,i prisutne u mom zivotu da sam pozelela ove godine i da neku od Vas,mojih dragih blogerki i licno upoznam.

    ОдговориИзбриши
  7. Jao muko moja....upala pluća ?! Pa gde da te to sad strefi....pa, naravno kada u januaru cveta visibaba. Izem ti vreme. Miruj tu i ne mrdaj, budi disciplinovana i da nam uskoro zdrava, čila i vesela opet budiš maštu i pomalo uspavanu kreativnost .
    Šta ima da mislim...ja sam ZA !!! Već sam hiljadu puta rekla, napisala....., ali nije zgoreg da ponovim : DA, VEOMA STE MI BITNE, VAŽNE I PRISUTNE U MOM ŽIVOTU. Čini mi se da bolje poznajemo jedna drugu, nego što nas poznaju ljudi iz našeg okruženja. Razlog : LISTA PRIORITETA NAM JE ISTA, a želja da usrećimo ljude oko sebe, jer jedino tako usrećujemo i sebe je jedna od prvih na toj listi. I OSEĆAMO, mnogo više od drugih, VIDIMO dublje, ČUJEMO dalje i LJUBAV nam je pokretač za sve.
    Sve u svemu,....ako Vi ne dođete do mene, ako Bog da, ja sigurno ove godine dolazim kod Vas. Jedna po jedna...do kraja godine sve ćete doći na red :)))))))

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste ostavili komentar.