уторак, 4. децембар 2012.

KAKO NAPRAVITI NOVOGODIŠNJI MALI STOLNJAK ?



Hoću konačno da vratim lampu na mesto, ali moram da joj pripremim "njen" ćošak. Stoji na nekom setu staklenih stolova koji su bili moderni pre 25 godina pa i meni tada "dunulo" da ih kupim. Tada su mi bili cool, a sada su mi "hladni". Zato ću ih pokriti nekim malim stolnjakom koji može nekom da posluži i kao ideja za nadstolnjak. Sve u svemu, nije komplikovano, a ima mogućnost "dorade", tako da ću Vam ja dati osnovu, a Vi dorađujte temu.

Potrebno nam je malo crvenog satena i zelene saten trake. Makaze, igla, konac i mašina za šivenje se podrazumevaju. Mada ima nekih koji ručno rade ovakve radnje kao "singerica" pa im ova poslednja stavka ne treba. Bravo za njih i to najiskrenije! Ja sam po tom pitanju... dobro neću sad o tome !

Potrebno pripremiti

Izmerite pa isecite određenu veličinu satena. Meni je ovde trebao kvadrat dimenzija 45 x 45 cm.

Malo seckanja

Zatim obradite ivice cik-cak bodom na šivaćoj mašini ili ako imate "endlaricu" još bolje!! Moja je kod Ružice, a da se šetam za to malo...nisam baš toliko poludela. Dobar je i cik-cak. Onda našite saten traku sa gornje strane stolnjaka.

Malo šivenja

Ne želim mnogo da komplikujem, ali ipak sam dodala par ukrasa u obliku saten mašni na krajevima ukrašenih biserčićima. Vi možete svašta, samo dajte mašti na volju. Pustite neka Vam "naiđe", što reče Ružica.

Malo ukrašavanja

E sad mogu da stavim i lampu u taj ćošak ! Da li je gotovo?! Pa da li tako deluje? Naravno da NE! Ovih dana ću napraviti još par stvarčica za taj kutak, pa Vam javljam šta sam i kako sam to uradila! Važi?

Mali Novogodišnji stolnjak

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste ostavili komentar.