среда, 23. април 2014.

APRIL KRAJ DUNAVA







Dunave, moj Dunave
kakve mi vesti vode donose...


Jesam li, jesam li još uvek 
sam bez ikoga, pusta obala


Dunave, moj Dunave
pratiš li moje čudne puteve?


Tu gde ja gledam  jato ptica
nema obala, nema nikoga...samo ja...


Dunave, moj Dunave
kakve mi vesti vode donose...


Jesam li, jesam li još uvek 
sam bez ikoga, pusta obala...napuštena...


Nek' nas sada ptice povedu
svojim letom pesmu uzdignu


Svetli nebo iznad nas
ova duša sreće glas...


Ljubav to je sve
Ljubav baš je sve 







17 коментара:

  1. Lepa pesma, lepe fotke, sve u svemu uživanje :)
    Hvala draga

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu...hvala tebi na društvu...prijalo je ovog, malo sivog, aprila ;) ♥

      Избриши
  2. Čini mi se da smo svi ovih dana zaljubljeni u svoje reke...I to ne bez razloga. Panorama Zemuna je prelepa..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Reke, mora, jezera....imaju, zasta, regenerativno dejstvo na ljude rođene pored vode...
      Pa, znaš...svi moji pokušaji da te namamim slatkišima su pali u vodu, pa sam odlučila da probam ovako. Je l' da da je lepa panorama? A tek ostalo...Možda upali :))))
      ♥ ♥ ♥


      Избриши
  3. jako dobre fotografije! kad dođem, možemo otići u taj restoran "Šaran" na šarana :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pijanog ? Može !!! Kad dolaziš ? :)))

      Избриши
    2. ma može i trijeznog! svejedno!
      a toliko dobre slike radiš, da mi dođe ukrcati se u bus. tko zna, možda se i zaletim :)

      Избриши
  4. Divne fotografije.
    Baš se lepo osećam dok prepoznajem zgrade i krovove. Nije kao kad gledam neke svetske metropole, pa mi sve nepoznato, a po malo žao što nikada uživo neću videti.
    Ima i ovde šta da se gleda i čime da se ponosimo.

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste ostavili komentar.