уторак, 28. јануар 2014.

Eto, pade taj sneg...


Škljocao moj bata Alex

Taman kada sam pomislila da imam ozbiljnih problema sa pamćenjem i da sam prevremeno ušla u klub senilnih - pade sneg. Dobro je ! Znači...nije amnezija nego je zima malo odocnila. Šalu u prvi plan, mogu Vam reći da sam bila poprilično zabrinuta za moje male sive ćelije. Kada sam ono pre neki dan, na prolećnih +18 ugledala  par rascvetalih maslačaka na obližnjoj poljani, nisam mogla, a da se ne upitam:
 - Je li, a kad ono beše zima ove godine ?
Stiže demanti, koji logično, postavlja nova pitanja za mene dokonu:
- Da li se to gospođa "ledena" na drugom kraju planete malo preforsirala, zadržala, uspavala, zatelebasala, zaigrala.... ili joj se ne mili  u ove naše krajeve?
Biće da je u istom fazonu kao i gospodin "Smak sveta" koji je pre godinu i nešto dana greškom aterirao u sred Srbije. Okrenu glavu na jednu, pa na drugu stranu, počeše se po istoj ćelavoj, pa reče :
- Majku mu, ja sam ovde već bio !!!
i...ode ! E tako, ako Vas neko pita, Maje nisu ništa pogrešile, nego smo opet mi nebeski, veliki.... kreteni izmislili vic na svoj račun. To sa vicevima i šalama nam odlično ide, mogli bi da to unovčimo, izvezemo ili šta već, samo...izgleda da naš humor "preko" slabo ko razume ili je to samo nama smešno. Biće ovo drugo, ali nema veze. Samo da smo mi veseli.

I ovo je škljocao Alex

Sve u svemu, eto.... pade taj sneg....Sa jedne strane nisam baš ljubitelj bilo kakvih padavina , pa tako ni sneg nije pošteđen moje mrzovolje (iskreno ne volim ga ni na razglednicama), a sa druge... volim kada je zima zima i kad se to belo čudo isprosipa, pa očisti malo vazduh iznad mog smogograda . Već je postalo bolesno u svakom pogledu. Doduše...... nisu svi bolesni od virusa i bakcila,....ima tu i nekih drugih uzročnika čudnih bolesti, koji ne bi nestali ni na -50, a ni na +50, ali.....Bože moj...bar su u manjini.....za sada, ali ne za dugo. Nekad mi je trebalo po godinu do dve dana, pa da naletim na jednog od onih što se bučno ili manje bučno druži sa nekim "nevidljivim" prijateljem pored sebe. Danas je dovoljno da prođu dan ili dva pa da čujem nekoga koji se, uglavnom, svađa sam sa sobom. Ne, dragi moji, nisu to isti lokalni likovi koje srećem svakodnevno u kraju. Takve sam već svrstala u domaće i odavno ih ne brojim. Bojim se da je epidemija prerasla u pandemiju.

Ovo sam škljocala ja

I kao što rekoh, pade taj sneg... i dok su drugi brže bolje istrčali napolje i u većini slučajeva škljocali po kraju. Neko drveće( kao moj bata na primer), a neko sebe i još ponekog pored sebe, meni se više mililo da ostanem ušuškana u toplini svoga doma, dodatno se dogrevam kraj šporeta i škljocam po kuhinji.. Vikend je...može mi se. Virtuelno skoknem do Suzane po recept za kiflice, u međuvremenu mi otvori oči sa još nekim idejama i udri. Toplo, mirisno i kalorično, ali...ko ga šmirgla?! I ovako ćemo uskoro svi zbog "viška" para svesti svoje linije na mladalačke. Nisam baš nešto kreativno raspoložena u poslednje vreme tako da mi je vizuelan efekat izostao. Možda nisam medved, ali još uvek sam u stadijumu hibernacije. Dokle? Videćemo !

I ovo

I tako...dođe ponedeljak! A taman sam mislila kako ću svašta nešto da uradim ovog vikenda. Baš sam sve lepo isplanirala i baš čvrsto odlučila. Doduše, svako moje planiranje u poslednje vreme se izjalovi. Ako mi još neko spomene umor i motivaciju kao opravdanje stvarno ću da poverujem u tu glupost. Sad i zanavek -  fali mi "vreme", ako se to još uvek tako zove. Ko je još nešto brčkao, renovirao, bavio se hobijem, bez tog nazovi "vremena"? Januar najduži mesec u godini, a "vreme" iz novčanika iscuri još oko 15og. Kakav paradoks ! Ma, nema veze. Ima dana, a dotle 'ajmo u nove radne pobede! Mi koji volontiramo i radimo za "sebe", samo....polako....klizavo je !

Ne znam ko ga je uškljocao, ali je baš tako izgledalo.

Kuku, šta je ovo? Ima li neko klizaljke, sličuge, krampone,...šta god ? Lele, pa kako ću ja do posla. E, moj Lazare, gde si sada da ti ja objasnim šta je civilizacija. Možda Taurunum postoji još iz vremena vladavine Kelta na ovim prostorima, dok je u to vreme i još par hiljada godina kasnije na Novom Beogradu carevala nepregledna močvara, ali......mogli ste da se pomerite sa mrtve tačke i očistite taj sneg dok se ne pretvori u LED !!! Znači......ja stvaaaarno ne volim sneg !!! E tako !!!


20 коментара:

  1. Isto. Psihicka priprema za odlazak do prodavnice. Uzas..

    ОдговориИзбриши
  2. Eeee oduševila si me tekstom, a i priloženim sličicama peciva i rolatića! Sneg ne volim, jedino na slikama, a nekad sam baš volela da se sankam, dok je sin bio mali, Sad mi je hladno, klizavo i ne izlazi mi se po ovom vremenu! Dobar izbor si napravila, mislim što si ostala kući ;) Znaš li da nisam mesila ništa već danima, baš si me podsetila sad na ove kiflice pa ih možda zamesim ovih dana ;)
    Hvala ti puno na ...ma na svemu <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Suzo, ali .... nema na čemu. Sve pohvale idu ipak na tvoj račun. Od kada "pozajmljujem tvoj kuvar" moji mi kažu da sve bolje i bolje kuvam, pa ti sad vidi :)))))

      Избриши
  3. E, Barbara, baš si me zabavila ovim postom :)

    ОдговориИзбриши
  4. Hehehehe... ti si bre skroz blesava. Imam osećaj da bi ti prijao jedan divan produženi vikend sa puno sitnih plezira ali u rasporedu koji tebi odgovara. Znači, ništa žurba, ništa stres, pijte samo Kraš Exspres. :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahhahahhaahaah.... kako znaš ?!
      Gde se seti te reklame ? Da znaš da bi mi sad legao k'o budali šamar :))))))))

      Избриши
  5. Pa ti i od snijega napravi veselje, ha,ha....Mene zanima ovaj kolač...Naime,ja sam u stanju hibernacije tj. zimskog sna:jedem,spavam,jedem,jedem,spavam....pa me zanima ona ina poslastica:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šta da ti kažem, draga...par dana pre objavljvanja ovog posta dobijem 5-6 poruka u fazonu:
      - Šta je sa tobom? Zašto ne pišeš? Kad će novi post?
      Sa vikendom doleprša i taj sneg, pa ko velim, 'ajde da malo smirim strasti. Mada, iskreno, zbog te hibernacije koja nas je očigledno sve umrtvila, mogu samo .... baš to - da napravim veselje :))))
      Zanima te rolat ?! Ja ga zovem "sirotinjski". Strpaš u njega i na njega šta imaš :) Napraviš patišpan, premažeš nekim džemom, pa nekim filom ( ovo je puding od vanile), umotaš, opet ako nešto imaš prospeš po njemu, a i ne moraš i....pojedeš za tili čas....i nastaviš u fazonu : jedeš, spavaš, spavaš, jedeš....:))))))))

      Избриши
  6. Zima, zima, e, pa šta je...

    Nisamni ja ljubitelj snega, ali računam, malo da pročisti vazduh i tako to, aligde nađe SAD, baš kad treba da idem na ispit i kad samplanirala da švrljam po gradu uzduž i popreko.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako to biva...baš kad ne treba ;) Mada,...ovi sad nešto najavljuju otopljenje...

      Избриши
  7. nama je danas palo čitavih 0,5 cm. koji se nisu primili za tlo, nego se rastopili. tako da ne znam da li je to mjerenje mjerodavno. ali, i to je veliki događaj u Dalmaciji. mala me pita hoće li sutra biti škole, da li voze busevi, ona bi najradije da se škole zatvore haha, ali ništa od toga, prije 2 sata je prestao padati, naoblaka se razišla i čini mi se da smo gotovi za ovu godinu. što mene osobno veseli jer su svi prerasli buce. čekamo buru da se vrijeme vrati na normalu, da bude hladno, a ne sklizavo.
    inače, kad je takva nepogoda, moji su non stop gladni i obično se zažele nečega što nemamo u kući, pa po najvećem nevremenu moramo do dućana.
    uživajte u zimskim radostima, ljudi!

    ОдговориИзбриши
  8. E,baš zbog tog leda te i nisam ovog vikenda pozvala da pijemo kafu..jer ni ja nisam ovladala veštinom klizanja po ledenim ulicama,a bila sam ti baš blizu,tu u Beogradu..Mada,nije mi bilo uopšte dosadno u jednoj kućnoj radnoj akciji kod ćerke;))) Čekamo lepše vreme za kafenisanje...iako je Marija rekla:kakav led?kakvo vreme??Zovi ženu na kafu!!..Mladost i godišnja doba;))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepo ti dete reče :))))
      I samo da znaš...malo, ali stvarno malo je falilo, da te ovog vikenda pozovem i pitam šta radiš. Sad mi je žao što nisam poslušala svoju intuiciju. Aaaa... nećeš mi se ti više izvući na "mufte". E tako !!! :))))

      Избриши
  9. Ni ja ga nevolim iako rođena u prosincu, izostao tada a sad ima i previše, uostalom jedina stvar koju mrzim :d
    Lijepe slike, kiflice i rolada još ljepši za oko..
    lp Klaudija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. S obzirom šta ti je zapalo za oko, potpuno si razumela moju potrebu da, sad već prošlog vikenda, ostanem kod kuće :D
      Hvala Klaudya :) lp

      Избриши
  10. hehheh, Barbara, ne znam dal da se smijem il plačem, ovaj tvoj iskreni post tako dobro odslikava današnju stvarnost ali sa tolko humora, da ne možeš, da ne budeš optimističan, kad ga pročitaš. A dobre je fotke tvoj Alex snimio.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma, smej se draga :D
      Imamo milion razloga za smeh....još uvek. Nadam se da ćemo ih imati još mnooooogo više:)
      Alex, prerasta u profesionalce...sve je bolji i bolji ;)

      Избриши

Hvala što ste ostavili komentar.