четвртак, 25. јул 2013.

HVALA PRIJATELJI ♥



Bombonica je zvanično počela sa radom !!! Prvi dan smo primili brdo čestitki, lepih želja, pozitivnih vibracija I biće više nego dobro da se samo 10 % toga ostvari. Došao je i veliki broj naših prijatelja, kolega, a čujem i nekih fanova sa bloga. Svima Vama od srca HVALA, a ponajviše onima koji su nam uputili prave konstruktivne kritike, koje smo odmah usvojili i ubrzano radimo na tome da te stvari popravimo.


Slike koje upravo gledate snimila je naša drugarica Jovana C. na samom otvaranju "Bombonice" . Inače, ova devojka, nam je uredno slala more materijala  kako bi nam pomogla da dobijemo inspiraciju, ideju i vidimo kako se to radi "u svetu". Fototografije je uradila maestralno, u šta nismo ni sumljali, jer iako je amater ovo je ono u čemu je ona više nego dobra i jedva smo dočekali da nam ih pošalje. Čak smo joj obećali da je nikada nećemo ljutiti kao što to ponekad čini njena imenjakinja, koleginica, drugarica i naša mezimica Jovana B. :)))))



A nju već odlično poznajete. Od prvog dana sa nama, nesebično nam je poklonila svaki slobodan trenutak svog vremena, pa čak i više od toga. Bila je svuda i na svakom mestu sa nama. Vredno crtala, bojila, propagirala, reklamirala, delila, radila, podržavala, tešila, bodrila, savetovala, kritikovala, hvalila, kudila,.. i nikad, ali nikad nećemo moći da joj se adekvatno zahvalimo, ali je neizmerno volimo i zaista smatramo delom svoje porodice.♥


Ko prati našu facebook stranu upoznat je sa mnogim detaljima koji nisu objavljeni na blogu.Vreme je da obavestimo i sve Vas ostale koji nemate svoje facebook profile i ne volite tu vrstu komunikacije, o tim malim-velikim stvarima koje su nam se u međuvremenu izdogađale, ali prvo...... VRATA !!!
Kažu da je ovo najefektniji i najlepši kutak "Bombonice". A za njegov izgled pobrinula se BLOGOSFERA, odnosno kreativne blogerke sa skoro celog Balkana: Nataša, Vesna, Ana-Marija, Sandra, Bojana, pa još jedna Bojana, Fikreta, Cale, Danijela, Sonja, Dragana, Cekeruša, Čarovnije z male kmetije, Ivana koja je malo zakasnila, ali i nju moramo da pomenemo, jer u suprotnom društvo ne bi bilo na okupu.. HVALA VAM NAŠE VERNE BLOGO-DRUGARICE.♥


 Pa, onda ......da Vas upoznamo sa mladim vlasnikom "Bombonice". Ovo je Uroš na svom radnom mestu i u svom elementu. Ako  nekad svratite do radnje i niste baš sigurni za šta bi se odlučili - slobodno ga pitajte, jer ON jednostavno ZNA šta je najbolje !!!


Dok su radovi bili u punom jeku i još se nije nazirao kraj, jedno jutro je stigao paket. A, u njemu...slatka kutija ( u pravom smislu te reči), puna crvenih srca ( koja su odmah završila na plafonu "Bombonice" što se vidi na drugoj slici), FENOMENALNIH salveta ( koje sam apcigovala za svoje lične potrebe ), još jedno drveno srce (završilo u izlogu), mini podmetač za mafin (i  to je već u izlogu) i pismo !!! ♥ Pismo od Nataše...onako,.... baš pravo,... pisano rukom, puno pozitivne energije, podrške i ljubavi. Jasno je da ću ga  čuvati dok sam živa. Međutim, slala je ona i ona elektronska. U njima slike fenomenalne radnjice slatkiša iz Holandije. Oooooo.... mislila je na nas. Pa kako da se čovek ne naježi od miline. Tegle pune slatkiša su ideja koja je zahvaljujući njoj ostvarena !!! HVALA KRALJICE !!!


A na dan otvaranja, trešnjica na šlagu, stiže još jedan paket !!!  Od DUŠE kakvu majka samo jednom rađa ( o, čuješ li bezdušni "profesore", koji ne vidiš dalje od nosa, pa makar on bio kao u Pinokija) !!! Ne znam više šta sam radila kada sam otvorila kovertu. Da li sam skakala, plakala, smejala se ili histerisala od sreće. Samo znam da su moji rekli : "KAKVA ŽENA !!! " Samo takva ♥ Sledeći izlog posvetićemo Sandri, tako da njen savršen poklon ostaje tamo gde ga je i namenila. Daćemo sve od sebe da odslika delić nje, a da li ćemo u tome uspeti ili ne, ocenićete sami kada za to dođe vreme. Obavestiću Vas ja već uredno  o svemu,....bez brige !!! :)))))

♥ DRAGE MOJE I DRAGI MOJI PRIJATELJI HVALA VAM NA SVEMU !!!
PUNO VAS VOLI I LJUBI VAŠA BARBARA B. U IME CELOG TIMA KOJI SMO MI NAZVALI "BOMBONICA" ♥

19 коментара:

  1. A na pod ste umesto sitnih para bacali bombonice? :)))
    Kako je sve divno i sareno, samo da pozelis da uronis u izlog!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Padale su i bombonice :))))
      Pazi....rekla si da ćeš da svratiš kada sledeći put budeš u poseti Beogradu, prema tome......URONI :))))))

      Избриши
  2. Hvala ti što si me spomenula, žao mi je što smo daleko inače bih ti sigurno "dala ruku".
    Sa ovoliko pozitivne energije koliko si ti primila, Barbara, ali i dala, Bombonica će rasti kao biskvit u pećnici :)
    Puno pozdrava svima, želim vam puno posla, sve super izgleda, sad samo da se pročuje za vas i to je to!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dala si ti meni mnogo više od ruke, draga moja ♥ i tu nema zbora. Hvala ti još jednom na svemu i ako me ikada budeš trebala - tu sam !!! Lako me je naći. Dužnik sam ti ♥

      Избриши
  3. I zaključala si se u WC-u,priznaj!!:))
    Što se ja "primam" kad vidim ovakve divote,da sam bliže stalno bih se tuda muvala,ako treba,nosila bih kutije,prala prozore i doterivala te karnere na zavesama...mislim da biste me brzo izbacili..
    Stvarno je sve slatko i romantično baš kakva treba da bude radnjica tog tipa..ma sve je odlično osmišljeno i uklopljeno..Srećno i srećno.
    A mladi vlasnik sigurno zna šta je najbolje,ali pusti malo i tatu da bude na usluzi...reče ti jednom da malo liči na Momčila..hmmm...biće tu posla... ;D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. PRIZNAJEM :))))
      Pa, kako misliš da se na miru radujem i razgovaram? Jeste malo glupo mesto, ali...drugo nemam :)))) Evo i sad dok pokušavam da ti odgovorim oni ulaze, ulaze,...pa gde su bili celi dan :)
      Ma,.... biće njih dvojica ubitačna kombinacija :))))

      Избриши
  4. ostajem bez teksta <3
    Dirnuta sam da sam skoro zaplakala.
    Želim vam puno uspeha i radosti,ai sigurna sam da će tako i biti :)

    ОдговориИзбриши
  5. Divan projekt pun pozitivne energije,prave ekipe,veseo,poput radosnog i razigranog djeteta...I ja se tako osjećam kada "virim" kroz taj slatki izlog...Poželim zakoračiti i gurniti ruku u onu teglu s čokoladnim kuglicama...tako sam zamišljala trgovine o kojima mi je tata pričao,sa svilenim bombonima u staklenim teglama..A njemu sline cure...Sretno svima...Znaš da smo uz tebe i ekipu:)))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Sonja ♥ Znači....prvo bi morala da sačekaš da ja izvadim ruku iz te tegle, jer obožavam CHOCO BOOM ....e, to je stvarno BOMBA :))))))
      Hvala još jednom i ljubim te punoooooo :*

      Избриши
  6. Kakvo divno društvance u divnom ambijentu. Jedino nedostaju tvoje slike. :-)
    Veliko bravo i za Natašu i za Sandru na divnim poklonima koji su ti stigli u pravom trenutku.
    Hvala ti što si me spomenula mada ja baš i nisam dala neki doprinos tvojoj avanturi.
    Pratim i dalje kako se razvija vaša priča a nadam se i susretu u Bombonici.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moje slike ?! Nisam ti ja baš nešto željna sebe ispred objektiva...u tom slučaju sam više pozadinac :))))
      Spomenula sam te zato što si mi bitna kao i sve ostale cure. Od negde moraš da crpiš energiju da bi išao napred. I nemoj reći da me nisi podržavala i bodrila,....meni je samo to bitno. Zato si s pravom tu i tu ostaješ ♥ Kako sam stroga, a?
      Jedva čekam taj susret, veruj mi :)

      Избриши
  7. Neko vreme sam bila odsutna sa citanja blogova, i promaklo mi je da si ti iza Bombonica price. A bas pre neki dan lajkovala stranicu i rekla momku kako je steta sto takvo nesto nema u NSu, i kako sebe skroz vidim u prici oko tako nekog lokala. Ili onog iz filma Cokolada :) Divno, divno! Zelim ti svu srecu i najvece uspehe, pa da ti pomognem oko otvaranja lancane prodavnice u NSu, hihihi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videla sam tvoj lajk, ali nisam znala da je "došao" okolo naokolo. Jao pa to je sjajno !!! Ja sam oduševljena ovom vešću. Jeeeeaaaaa !!!
      Hvala draga i DA !!! Ako ovo krene, eto nama menagera u Novom Sadu, inače rodnom gradu moje majke i u koji ja zaista želim da se preselim, samo mi ne daju ;)))))

      Избриши
  8. Slatko i neka vam bude i berićetno! Nadam se dugo, dugo!

    ОдговориИзбриши
  9. Ukoliko ste za jednu blogersku igricu, bilo bi mi drago da posetite moj blog i krenete sa igrom. Pozz, Suzana
    P.S. Odličan vam je blog!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pojedinosti o igrici su ovde:
      http://pekarica-suzyca.blogspot.com/2013/08/blogeri-se-igraju.html

      Избриши
  10. Probudilo se dijete u meni, odmah sam skoknula po nesto slatko! :) Puno srece vam zelim!

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste ostavili komentar.