недеља, 9. јун 2013.

LALA - Kako napraviti kutije od hamera, privezak za ključeve i narukvicu od plastičnih flaša



Lala je u Evropu došla poprilično kasno, pa je samim tim njena simbolika poprilično skromna. Međutim, ona ipak spada među omiljene cvetove. Kada je stigla u Evropu, iz tadašnje Persije sredinom XVII veka, postala  je pravi hit, a za nekoliko lukovica na holandskoj berzi je trebalo izdvojiti koliko i za neku solidnu nekretninu u gradu. Onda ne treba da čudi da je postala simbol bogatstva, raskoši, lepote, ali i oholosti i uobraženosti.U svojoj rodnoj Persiji, lala ima značenje lepote, ljubavi, čežnje,...Tek početkom XX veka u Evropi joj se daje tzv "ljubavno" značenje. Pa tako se crvena vezuje za ljubav, žuta za beznadežnu ljubav, ružičasta za brižnost, ljubičasta za dostojanstvo, a bela za opraštanje.

I tako...svaki put kada ode u veću nedeljnu nabavku moj suprug ima isto pitanje :
- Da li ti treba nešto specijalno ?!
Na koje ja uglavno odgovaram sa
- Ne !
Ali ovaj put je bilo :
- Ako nađeš neke dobre salvete nije zgoreg da me iznenadiš!
- Da li bi ti volela da si normalna?! Ja da ti tražim salvete?
- Ne moraš ti ! Šarmiraj neku tamo prodavačicu i daj joj domaći, taman da joj skratiš radno vreme sa nečim zanimljivim. Vole to žene... ;)
- Koja si ti lujka !

Pa sad...možda i jesam, ali ona prodavačica je još gora. Našla je fantastične salvete sa motivom ruža, samo.... što to nisu ruže, već LALE !!! Ispalo je bolje nego što se bilo ko nadao :))))


Kako se prave kutije dimenzija 7x7 cm sam već objašnjavala OVDE, a sad sam ih u ovom slučaju malo ukrasila decoupage tehnikom. Dok se to sušilo ( rekoh jednom da nemam strpljenja da besposlena sedim dok se nešto suši), krenem u izradu priveska za ključeve.


Isekla sam parče plastike, obradila ivice ( makazama i upaljačem), ofarbala, odradila opet decoupage i ostavila da se suši. Kasnije prelakirala i....



Ako mislite da sam tu stala - silno grešite !!! Neke stvari se baš dugo suše pa onda nastane i sledeće :



Sve u svemu,....USPEŠAN KRUG !!! Hvala dragoj koleginici prodavačici koja se ne razume baš najbolje u cveće, ali  izbor salveta joj  je odličan :))))


I dok sam ja slikala kako bih Vam lepo prezentovala sa čim sam novim odmarala živce i hladila glavu stiže mi moja Jovana !!! Uh kako volim to dete!!!  To ti je kad ceo život hoćeš ćeru, pa dobiješ "gotovu" ;))) Uhvatila se ona malo nešto da raducka i vežba jer uskoro ima hrpu rođendana, a čvrsto je odlučila - hoće svima nešto da napravi, a ne da kupi !!! Uh,  ljubi je "majka" !!!



17 коментара:

  1. koliko još salveta imaš, baš su lijepe, nemoj stati! i drugi put pošalji muža u kupovinu :)
    stvarno si sve odlično napravila, barbara!
    ugodno je kod tebe na balkonu, vidim :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam ljubitelj lala, jer brzo precvetaju, ali sam ljubitelj tvog bloga.

    Ove stvarčice su odlične, naročito narukvica. I ja koristim to sušenje da napravim još nešto, pa još nešto i tako... Baš lepo što je Jovana to odlučila a ako si je ti inspirisala, to je tek super i nadam se da će biti više takvih odluka.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoooo Nataša,... baš ti hvala za ovo....sad si me baš onako....raznežila :*

      I ja se nadam, zbog mnogo čega, ali o tome smo već pričali. Ti radiš, na tom planu, sjajan posao i stvarno ti od srca čestitam. Kapa dole, majstorice !!!

      Избриши
  3. Lijepe su ti sve ove ideje, ja ubrzam sušenje malim fenom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidiš...nisam razmišljala u tom pravcu :))))
      U ovakvim trenucima se pitam ponekad - za šta mi služi mozak ! :))))
      Hvala , Fikreta! To je pravi savet !!!

      Избриши
    2. I meni je bas znacio ovaj savet. Prosli put sa pre decoupaga farbala belom temeprom povrsinu, i nisam imala strpljenja da sacekam da se osusi, pa mi se sve razmazalo..

      Избриши
    3. Isti problem !!! :))))
      Ali zato je tu Fikreta !!!

      Избриши
  4. Ovo je sjajno Barbara-dala si mi ideju da napravim sama kutijice za nakit koji pravim..a tako sam trazhila neke kutijice..kad ugledam ovo!! Sjajno!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. One su savršene za nakit !!! :)
      Nemaš pojma koliko mi je drago da si našla rešenja baš ovde !!! :)
      Sad sam mnogooooo ponosna, na sebe. Sva cvetam !!!...:)))

      Избриши
  5. Impresionirana sam, šta si sve lepo napravila, i kako si dobro obradila muža.
    Imam iste salvete, a radovi na plastici su fenomenali, kutijica je preslatka.
    bravo za tebe.
    Jovani srećan rad i čenje :)

    ОдговориИзбриши
  6. Aaaaaaaaaa...LALE!!:) Predobro je sve,a kutijica - fantazija...Ovo na brzinu svratih,mnogo sam u nekoj trci s vremenom i raznim gužvama...ali kad videh naslov..ne izdržah.Bravo majstore!!:* Bravo i za muža! Pravi je;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo ti piči :))) Ima vremena - družićemo se ! ;)
      Hvala na svim komplimentima. Volim kada ih ne štediš :)))))
      Ljubim teeeeeeeeeeeeeeee :*

      Избриши
  7. E pa dobro ti je i rekao čovek!! Svaka mu je na mestu! Koja si ti lujka, ali stvarno!!! Odlične ideje, originalna si, nema šta!!! A dete ti je kao šećer, ljubi je tetka Veca!! :)))

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste ostavili komentar.