четвртак, 23. мај 2013.

ISKRICA !!!


Mala, sitna, ali dinamitna ! Može da izazove šumske požare širokih razmera, daleko bilo, ali bez nje ne bi bilo ni vatre na ognjištima. A oko ognjišta cela porodica na okupu, deli plodove svog zajedništva uz toplinu vatre i njeno smirujuće pucketanje. Starica u pozadini prede vunu za hladne zimske dane i mirno posmatra sliku ispred sebe. Dok joj niz lice lagano klizi suza radosnica, ona se podseti i brzo prekrsti da zahvali Bogu na zdravlju dece, dobrom rodu i miru u kući. Dok joj sa glavom u krilu unuka tiho pevuši, ona spusti svoje predivo na tronožac kraj sebe, stavi lagano ruku na njeno toplo čelo i izusti:
- Iskro moja, nanino milo sunce . Idi nani naberi malo cveća, da ti nana napravi venčić. ....
Skoči malena Iskrica kao oparena uz uzvik oduševljenja. Poljubi staricu u izboran obraz od teških vremena, kroz koje je prošla, i otrča kao da je neko juri, dok za njom ostade samo škripa starih, drvenih vrata....

Ovo bi odprilike bila slika koju svaki put vidim ispred sebe kada pomislim ili uđem na blog SMILJE-art by heart.Stoji da je autorka ovog bloga izuzetno kreativna, puna ideja, mašte i da je objavila sijaset postova vezanih za svoj rad, ali....uvek se tu provuče ono što je u Srbiji ( i ne samo u Srbiji), pomalo zaboravljeno, utihnulo, izgubilo se,....da ne kažem neku težu reč. A što da ne kažem - sela nam umiru, a sa njima i naš indentitet, kao i mnoge prave životne vrednosti !!! Možda je u tom još veća vrednost ovog bloga, a borba njegove autorke da na neke stvari podseti, neke sačuva od zaborava i o nekim nas obavesti, je još veća i značajnija.

Inspiracija koja je usledila prateći ovaj blog i družeći se njenom autorkom putem elektronske pošte, facebook-a je sledeća:




Drage moje i dragi moji, predstavljam Vam Natašu, autorku bloga SMILJE-art by heart. Prateći njen blog često se upitam ko je talentovaniji - da li ona ili njena kćerka. Sigurno je da mamina naslednica ima mnogo uticaja na ono što mama radi i piše. Hteli mi to da priznamo ili ne, ali sve što radimo - radimo zbog njih, zbog naše dece. Osim što im želimo sve najbolje i zdušno se trudimo da im pomognemo kako bilo (materijalno, duhovno..), mi im ostavljamo nešto i u amanet. I to je jedan razlog pisanja blogova jednog dela autora. Ono što još krasi moju današnju gošću, a mene fascinira, je njena borbenost, hrabrost i energija. Tako mala, a tako bitna, tako sitna a tako dinamitna !!! Prava Iskra !!! Šta o tome svemu misli Nataša, čitajte u daljem tekstu:



1. Ko je Nataša?

Kao što rekoh, u svom profilu, ja sam, kao i svi ljudi-nesavršena, a ipak jedinstvena i posebna. Osoba koja je uvek u oblacima ( u pozitivnom smislu, naravno), nepopravljivi idealista, sanjar... Verujem u ljubav i dobrotu. Mislim da me je dobro imati za prijatelja, iako mi je, ponekad teško ugoditi. Ne mogu se pohvaliti nekim uspesima u životu, kao što je posao, karijera, novac i sve ono što bi mi omogućilo da ispunim svoje želje vezane za putovanja i učenje, ali sam ponosna na sebe. Smatram sebe uspešnom jer sam ZADOVOLJNA sobom.

2. Kako je nastao blog SMILJE-art by heart ?

Blog je nastao iz želje da sa ljudima podelim svoja interesovanja, ideje, razmišljanja, da naučim nešto novo. I isplatilo se, naročito po pitanju učenja, a najbolje što sam stekla prijatelje.

3. Šta te inspiriše?

Inspiriše me, pre svega, moja ćerka, Smiljana, koja je puna šašavih ideja i zbog koje je sve ovo počelo, a i taj naš mali, svakodnevni život pun lepih stvari, ali je potrebno videti ih i shvatiti. To valjda dolazi sa godinama, a možda se rađamo sa nekim posebnim darom...Ne znam...

4. Da li je blog imao bilo kakav uticaj na tvoj život i ako jeste, kakav ?

Naravno da jeste, i to velikog uticaja! Da sam mnogo naučila, već sam rekla. Stekla sam i prijatelje. Uglavnom te ljude nisam videla, ali znam da to neće ostati tako, upoznaćemo se, ali pozitivna energija u njihovom pisanju, radu, stvaranju, se veruj mi, oseća. Iskreno, nisam verovala u internet prijateljstva, ali sam se blogujući, uverila u suprotno. I drago mi je zbog toga. Imam ja prijatelje oko sebe, ljude koji me poznaju, zaista vole, ali sa njima ne mogu podeliti neke stvari koje mogu sa kreativcima. Jednostavno, svi smo različiti! Oni to gledaju na svoj način i uvek im se sviđa sve što uradim, a ja bih volela nekad da čujem i suprotno ili bar neku ideju, predlog, rešenje... Jedino sam od ljudi sa bloga dobila podršku kad sam vanredno upisala srednju školu, izuzimajući moju drugaricu Julijanu. A da nije bilo mojih blog prijatelja, ko bi se obradovao salvetama, koncima i raznim sitnicama i ko bi mene obradovao takvim stvarima?

5. Da li imaš neka očekivanja od njega ?

Sve što radim u životu, radim by heart, a tu nema mesta očekivanjima. I do sada sam dobila mnogo, ne očekujući ništa.

6. Šta bi poručila onima koji nameravaju da otvore svoj blog?

Poručila bih da to ODMAH učine, jer je blogovanje, pre svega, zabavna stvar, da budu opušteni, da slobodno pokažu sebe u svim svetlima i fazama, da će, kako god bilo, imati razumevanja i podršku od blog prijatelja, bez obzira odakle oni bili. Svi smo ljudi, svi znamo šta znači biti raspoložen, besan tužan... Niko od nas nije pošteđen života, pa ako delimo lepe i kreativne momente, zašto da ne podelimo i one druge? Nikad se ne zna gde koga čovek može da sretne, šta da čuje, vidi, nauči, pa makar to bilo na internetu.

HVALA NATAŠA !!!







20 коментара:

  1. Uvodni deo je divan, skoro da me je rasplakao.

    Ne znam šta bih još rekla, ipak je ovo situacija kad drugi treba da komentarišu, a tebi puno hvala za ovo gostovanje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bila mi je čast i zadovoljstvo, draga !!!
      To što si osetila u uvodnom delu, je baš ono što ja osećam svaki put kada te "posetim". Volim tu toplinu, putovanje u prošlost, podsećanje na neka stara, dobra vremena i naravno...svaki put se obradujem kada saznam nešto novo što nisam znala. Volim tu tvoju različitost jer ( biću sebična) me obogaćuje svakim tvojim novim postom, slikama i snimcima. Volela bih da tako nastaviš!!! Ljubim te :*

      Избриши
    2. Drago mi je ako je tako, jer ništa na svetu nije vredno, samo po sebi, već to postaje tek ako se podeli. Svaki dan je novo iskustvo, svaka osoba je dragocena, od svakog se može nešto naučiti.

      Избриши
  2. Barbara, ova ideja sa intervjuima je izvaredna!
    Iskricu sam upoznala među prvima kad sam otvorila svoj blog, iskreno - niti ne znam kako smo se našle, ali smo se NAŠLE. Dobro si je opisala, i ja je tako zamišljam; vragolastu, iskričavu, osobu koja pršti od pozitivne energije. A jedna od najdražih stvari u danu mi je navečer malo s njom popričati na FB, nasmijati se...
    Puno pozdrava vam šaljem, i jednoj i drugoj <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I stari Latini su znali da se slični ljudi nađu, pa imaju poslovicu similis similli est, sličan se sličnom raduje. Smeh je lekovit, a ja volim kad mogu sa ljudima da pričam opušteno, bez vaganja reči i razmišljanja šta stoji u pozadini nečijeg pitanja i sl.

      Избриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vaša stranica je jako lepa, i tu se svašta može naučiti i saznati.

      Избриши
    2. Hvala Iskrice,prvi komentar je obrisan zbog promjene postavljene adrese,
      naša nova domena-adresa: http://www.masinskikutak.com
      Poštovanje

      Избриши
  4. Uvodni deo <3
    Idem sad da joj shvrljam po blogu :)

    ОдговориИзбриши
  5. Lepo si "snimila" Natašu:)
    U prirodi deluje mnogo nežnije nego što bi se to moglo zaključiti na osnovu njenog pisanja i energije u postovima.Ona jeste energična i optimistična,i druželjubiva i prilično snažna,rekla bih ja nakon što sam je i lično upoznala...
    A što ima partnerku...to je tek nešto...mala loknasta,bistrog pogleda,peva,igra,kreira...sva na mamu...

    ОдговориИзбриши
  6. E, pa, divan post. Uvodni deo fantastican, Natasu "znam" sa bloga, bas lepo sto si pisala o njoj. Zaista je divna. Meni licno, ona deluje umirujce i blagotvorno svojim recima i kreativnoscu. Odoh i ja da svrljnem po tvom blogu! Pozzz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O, hvala ti !!! Inspiracija je učinila svoje :)))
      Samo izvoli i dobro mi došla !!! :))))

      Избриши
  7. Nataša je divno biće, puna ljubavi, topline, razumevanja i saosećanja za druge i uvek spremna da pomogne. Ti si je divno opisala, a usput pokazala i svoj literarni talenat, što je fantastično!!Sjajna priča i veliki zagrljaj za obe!

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala svima, zaista je lepo pročitati sve ovo o sebi.

    ОдговориИзбриши
  9. Idući dalje ka starijim postovima, prestaću da komentarišem:D
    Iskricu imam zadovoljstvo da pozajem i lično, bila sam njen gost i nadam se da će u junu uzvratiti posetu.
    Obrćem pitanje iz prethodnog komentara, kako na mene još nisi"naletela?"
    Ovde mi treba jedan veliki smajli, onaj koji se smeje oko cele glave :D

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste ostavili komentar.