понедељак, 18. март 2013.

KAKO NAPRAVITI KORPICU OD PLASTIČNE FLAŠE



Ako se neko zapitao zašto me nema od ponedeljka ( jer to ne liči na mene) i pomalo se zabrinuo za moje zdravlje -  nema potrebe za tim - sada je sve OK.  Posle jedne divne nedelje, došla je jedna manje divna, gde sam na vrlo bolan način naučila još jednu životnu lekciju : GELENDERI SLUŽE DA SE ZA NJIH DRŽIŠ KADA SILAZIŠ NIZ STEPENICE !!! Kome još nije jasno da mu malo pojasnim : strmeknula sam se niz stepenice, poskakutala po njima kao skočica-loptica, ubila se kao Nemac i prikovala sebe za krevet 4 dana.  To bi bilo to iliti kratko opravdanje, a sada malo kreativnog rada.

Elem, hoću da, neke meni drage ljude za Uskrs, iznenadim nekim sitnicama. Pa mi tako palo na pamet da napravim ove male korpice od plastičnih flaša ( i ovako ne znam kud ću sa njima), malo ih "obučem u vunena odelca"  i da u njih stavim ofarbana jaja. Idemo opet proverenim sistemom u slici i reči, jer tako je najbolje !!!


Isečen donji deo flaše biće samo "telo" korpice, a traka drška za istu. Probušila sam rupice "bušačem" za papir bez ikakvih problema. Može, jak je on izdržava svašta !!!


Ištrikano nešto kao "kapica" i "šal" je odlično "odelce za korpicu, a sve to može da se poveže vunicom, a može i plastičnom trakom za uvijanje poklona.





 Ukoliko Vas je zainteresovala ova šolja, strpite se....za koji dan i nešto o njoj.... Uživajte, danas je baš divan dan - ništa me ne boli, ili....skoro ništa :)))))

2 коментара:

  1. Kao prvo,divan vam je blog i ja sam vrlo srecna sto sam naletela na njega.Korpica je super,orginalan poklon za uskrs.Svaka cast!Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro došla Makart. Neizmerno se radujemo što si tu sa nama i hvala ti na tako lepim komplimentima. Pozdrav :)

      Избриши

Hvala što ste ostavili komentar.