понедељак, 4. фебруар 2013.

DAN ZA MUFFIN-e


Šta reći osim - jedan divan dan !!! A za sve je "kriva" moja komšinica Danijela koja me skoro svakodnevno "bombarduje"  slikicama ovog preslatkog kolača na facebook-u. Mislim da sam već odavno "izlizala" ono "like" ispod fotografija, ali....i dalje to činim. Znači... to su takva umetnička dela da Vam pamet stane. Nije ni čudo, jer su bar trećina njenih prijatelja kuvari i poslastičari.

Elem, tako ona u meni probudi želju za pravljenjem ovog kolača, ali mi je trebao pravi i oprobani recept. Nemam vremena za gubljenje na silne probe, eksperimente i slične gluposti, a iskreno mnogo sam matora za to. Tako zahvaljujući Tanji ( Ružicinoj i mojoj zajedničkoj drugarici) dobijem pravu i isprobanu stvar. Ovom prilikom ću je podeliti sa Vama, ali pod uslovom da ovaj recept usvojimo kao TANJINI MUFFIN-i , ako nije problem ;) !

U pomoć sam pozvala ponovo moju ćeru Jovanu ( već ste je upoznali ) i provela nezaboravno nedeljno popodne. Osećala sam se kao malo dete kada sam od peska i blata pravila kolačiće, samo što sam ovaj put uživala i u mirisu i u ukusu i u društvu i u danu i u .....životu.
 Opet podvlačim :  ŽIVOT ČINE LEPIM SAMO TRENUCI I SITNICE !!!




RECEPT za TANJINE MUFFIN-e :

Umutiti 4 belanca sa 160 gr prah šećera pa dodati 4 žumanca. Istopiti 220 gr čokolade za kuvanje sa jednim margarinom i dodati u umućena jaja ( ne treba ništa da se hladi) . Zatim u sve to ubaciti još 160 gr brašna i sve lepo umututi mikserom. Sipate u papirnate kalupe i pečete 7 minuta u ugrejanoj rerni na 250 stepeni Celzijusa. Ukrašavanje po volji i želji !!!    PRIJATNO !!!

10 коментара:

  1. Ja sam Marija i redovno vas pratim iz vremena kada ste svakodnevno objavljivali postove vezane za novogodišnje ukrasavanje. Nisam se do sada oglasavala, ali danas moram. Prosto sam oduševljena sa vasim blogom i sarenilom na njemu. Veliki sam obozavalac slatkisa i ovaj danasnji post me je pravo obradovao. Nadam se da će toga biti jos, a ja odoh da iznenadim moje ukucane sa muffinima! Hvala na receptu i veliki pozdrav...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Marija, mnogo nam je drago da ste se konačno oglasili jer nam je svaki komentar ( bio on pozitivan ili negativan) uvek drag i dobrodošao. Još kada je ovakav kakav ste Vi ostavili....onda našoj sreći nema kraja.. Hvala Vam i naravno....biće ovoga još i uvek - OPROBANO !!!

      Избриши
  2. Mafini su prelepo ispali i jako su ukusni, samo mi je zao sto i ja nisam ucestvovala u njihovom pravljenju... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jooooj Sanja, biće toga još !!! S'obzirom da su nestali sa tanjira u vidu lastinog repa moramo sve ovo da ponovimo i ti ćeš sigurno biti pozvana !!! Samo....nemoj da te nema !!! :)))) Čudo to da nisi osetila miris,...cela zgrada je mirisala na čokoladu !!! ;)))

      Избриши
  3. Ovo ti je prava umjetnost ..Za oči svakako, vjerujem i za nepce.....EEeee, da moja M. sada ovo vidi, ona obožava muffinse..Malo je reći da ih obožava..Vjeruješ li da ih nikada nisam pravila, nakon ovoga, morat ću:)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Brzo, jednostavno, lako i mnoooooogoooo ukusno !!! Ma - OPROBANO !!! Samo napred, ne možeš da pogrešiš ! :)

      Избриши
  4. moram da priznam da sam ogladnila gledajuci ove slike :)

    ОдговориИзбриши
  5. Moram da priznam da nisam imala oproban recept, ali ću se sada, zahvaljujući tebi i Tanji baciti na pravljenje, a još više degustiranje! Jedva čekam!:))
    Hvala za receptić!
    Pusa!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na komentaru, kao i svima ostalima i....samo pazi sa tim degustiranjem. Neka bude umereno. Ne bih volela da me neko spomene u lošoj konotaciji kada stane na vagu, Hahhahah.... Ljubim i ja tebe !!!

      Избриши

Hvala što ste ostavili komentar.