понедељак, 17. децембар 2012.

NOVOGODIŠNJA DEKORACIJA ZA STO

Ostalo je dovoljno vremena da se urade još neke sitnice i konačno završi sa Novogodišnjim dekoracijama, bar što se tiče mog doma. Jedna od stvari koju menjam svake godine jeste dekoracija koju stavljam na trepezarijski sto. Ne zato što mi se prošlogodišnja ne dopada ili mi je dosadila, već zato što redovno zaboravljam šta je to prošle godine krasilo taj deo stana ili jednostavno dobijem novu inspiraciju. Tako sam ove "iskopala" neki svećnjak koji je Pepsi Cola delila pre par godina sa kupljenim paketom njihovog crnog gaziranog soka. Malo dorade i prerade biće zanimljiv komad Novogodišnjeg nakita, a i neće zauzimati mnogo mesta, tako da se ukućani neće mnogo buniti (to je kad imate pretežno mušku populaciju u kući). Pa da Vam pokažem šta sam to smislila.

Decoracija stola za doček 2013.
 Ovo je sam po sebi zanimljiv svećnjak ali nije baš takav da ga možete staviti na sred stola, upaliti svećicu i reći - e to je to. Ipak ga treba malo ukrasiti. Već sam predhodno napravila venac od bojenih šišarki koji sam povezala kanapom. Vi možete da se poslužite i Novogodišnjim kuglama. Podjednako je interesantno i efektno.  Meni se nekako uklapala boja bronze stalka i zlatna šišarki, a pitanje je koliko će se on videti na kraju, ali ajde...

Svećnjak

Venac od šišarki

Dobra kombinacija
Već sad nije loše, ali pomalo dosadno, pa sam dodala i malo zelenila. U stvari, ne asocira me na Novu Godinu ukoliko nema malo zelenih grančica ( bilo prirodnih, bilo onih drugih), ali to je već moj problem. Šta ću? :)

Malo "zelene" nadogradnje

Bez obzira na sve, treba mi i malo sjaja. A za to su kao poručeni došli neki cvetovi koji su mi zaostali ko zna od čega i do sada nisam mogla da im nađem primenu. Ovde se uklapaju i bojom i oblikom i veličinom, pa tako da neće ostati u mojoj "kutiji za svašta i ništa".

Neki cvet

Još koji cvet

Dosta je cvetova

Izbliza

Upaljena svećica i društvo Deda Mraza

Ovo je trajalo....možda pet minuta sa sve slikanjem !!! Ali samo zato što sam imala gotov venčić od šišarki. Ako se Vi odlučite za one kugle koje sam već pomenula i neku mašnicu, ne verujem da će trajati više od deset! I ne treba Vam ovakav svećnjak - može i tegla, ali.... o tome smo već pisali...

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste ostavili komentar.