понедељак, 12. новембар 2012.

OMAŽ DIVI - MERILIN MONRO

Danas bi ona imala tačno 86 godina i sigurno bi bila jedna vrlo simpatična i draga bakica koja pleni svojom unutrašnjom lepotom i mudrošću. Godine bi joj se sigurno videle na licu jer je jednom prilikom izjavila kako ništa ne bi radila na njemu da bi vratila vreme unazad. Mnogi su je doživljavali kao praznoglavu plavušu koju je uglavnom igrala u svojim filmovima, a u stvari bila je potpuno drugačija i posebna. Koliko se razlikovala od onoga što je prezentovala u javnosti, najbolje ćete otkriti u knjizi "Tajni život Merilin Monro" pisca J.Randy Taraborrelli-ja  i verovatno biti šokirani nekim činjenicama.

 Prošle nedelje, dok smo pisali o njenom, tako prepoznatljivom, stilu koji mnogi pokušavaju da "skinu", postavili smo manje poznate  slike i provukli tek dva njena citata. Ova Dama zaslužuje mnogo više, pa smo se i mi svojski potrudili da joj se na neki način odužimo. Pozvali smo našu mladu, talentovanu i nadasve strpljivu drugaricu - Jovanu Božilović da našu nemirnu Ružicu našminka, stilizuje i namesti joj frizuru u stilu velike MM. To je trajaloooo....mnogo.... jer Ružica nema mira 2 sekunda i voli da pravi česte pauze, ali...uspele su. Tako imamo mali foto album koji smo upotpunili sa najlepšim citatima Merilin Monro i koji treba da predstavi mali omaž velikoj DIVI. Naravno, da smo želeli da ga podelimo sa Vama i nadamo se da će Vam se dopasti ....


Ljudi su imali lošu naviku. Gledali su u mene, a ja sam bila kao neka vrsta ogledala umesto osobe. Zapravo, nisu videli mene, videli su svoje nepristojne misli, a onda bi se "prali" nazivajući mene nepristojnom.



Verujem da se sve događa sa razlogom! Ljudi se menjaju, tako da ćete naučiti da ih pustite. Stvari idu krivo, tako da  možete ceniti sebe kada ste u pravu. Verujte u laži, tako da ćete na kraju naučiti da ne verujete nikom osim sebi. Ponekad, dobre stvari padaju , tako da možete očekivati da će više dobrih stvari pasti i na Vas.



Bolje da Vas zamrze zbog onoga što jeste, nego da Vas zavole zbog onoga što niste!!!


Lepota je u nesavršenosti.
Ludilo je genijalno i bolje je biti apsolutno smešan, nego apsolutno dosadan.


Ne smetaju mi šale, samo ne želim da izgledam kao jedna !
Ja sam uvek kasnila na sastanke - ponekad i po dva sata. Pokušala sam to promeniti, ali stvari koje su me navodile da kasnim činile su mi preveliko zadovoljstvo !
Potrebna je pametna brineta da bi glumila glupu plavušu.




Imam osećaja. Ipak sam ljudsko biće.Sve što želim je da budem voljena. Zbog sebe i svojih talenata !

P.S. Ukoliko Vam se dopalo kako je Jovana uradila "domaći zadatak" i želeli bi da za određene prilike budete dobro našminkani, možete je kontaktirati preko njenog bloga, facebook-a ili elektronske pošte . Jovana će Vam uvek pomoći odličnim savetima, a možda Vas i sama našminka.


3 коментара:

  1. Nadam se da ce ovakvih stvari biti vise na vasem blogu. Stvarno je interesantno. Jovana, cestitke. Puno pozdrava od Mile.

    ОдговориИзбриши
  2. Bolje da vas zamrze zbog onoga sto jeste, nego da vas zavole zbog onoga sto niste... sjajna misao.

    ОдговориИзбриши
  3. svidja mi se sto je niste kopirali vec samo njen fazon sminkanja prilagodili sebi. citati se extra.

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste ostavili komentar.